teamsouthlaplandfishing.blogg.se

2013-09-12
19:46:00

Inlägg om Norgeresan kommer!
I veckan har vi haft otroligt bra harrfiske i Glomma, men tyvärr så ramlade jag i vattnet med mobilen i fickan, blev inga bilder med den telefonen men jag har bett våran lärare Rasmus att skicka bilderna som han tog, inlägg kommer såfort jag har fått bilderna av honom.
 
De två kommande veckorna har jag praktik, första veckan kommer jag att praktisera på fiskodlingen i Malgomaj och andra veckan på sättfiskodlingen i Vilhelmina.
 
Håll er uppkopplade famöver, framför allt kommer ett inlägg om Glommaresan och sen kommer jag också att göra inlägg om praktiken.
 
 / Åler
 
 
Taggar: Glomma, Norge, fiske, fiskeblogg, lappland, malgomaj, malgovik, south lapland, södra lappland, vilhelmina;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: